Ciągła ewolucja systemów informatycznych i e-commerce sprawiła, że obecnie każdy prowadzący jakąkolwiek sprzedaż online posiada swobodny dostęp do specjalistycznych narzędzi analitycznych. Mają one pomóc w jak najlepszej optymalizacji działań biznesu w Internecie na różnych płaszczyznach w tym co najważniejsze w analizie zachowań klientów. W przeszłości dostęp do tak precyzyjnej wiedzy zarezerwowany był tylko dla największych podmiotów na rynku. Obecnie z narzędzi korzystać może każdy. Ich implementacja może zająć chwilę, ale wartość jaką za sobą niosą jest nie do ocenienia.
Jak odróżnić się w dzisiejszych czasach od konkurencji? Wielu właścicieli e-sklepów zadaje sobie to pytanie coraz częściej, ponieważ słupki z liczbą nowych podmiotów e-commerce stale wzrasta, a co za tym idzie powiększa się także ilość nowych przeciwników, z którymi rywalizujemy o względy konsumenta. Piekielnie niska cena? Oczywiście! Tak możemy się wyróżnić, ale ta droga na skróty będzie naszą kulą u nogi. Z czasem stanie się ona tak ciężka, że nie będziemy przez nią w stanie unieść naszej rentowności. Co zrobić więc, aby klient poczuł się w naszym sklepie zgoła odmiennie niż u naszej konkurencji?
Właściciele sklepów stacjonarnych coraz śmielej wkraczają w szeroko pojęty marketing internetowy. Poprzedni rok pokazał jaką moc ma popularny online. Sama obecność przedsiębiorców offline już nie wystarcza – ważna jest dywersyfikacja sprzedaży, która znacznie pomaga w dalszym rozwoju biznesu. Świadomość dotycząca obecności potencjalnych klientów w Internecie rośnie, dlatego też każdego dnia powstają nowe e-commerce. Same otworzenie internetowej odnogi firmy nie przyniesie jednak pożądanych rezultatów…
Myśląc o kwestii promowania własnej strony lub sklepu internetowego możemy popełnić wiele błędów, których efekty nie zawsze widoczne są od razu, a z których tak naprawdę możemy nie zdawać sobie sprawy. Dziesięć błędów przy promocji serwisu internetowego….
Let’s Do It Together
Subscribe To The Blog
Strona korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.